Tot mai multe companii din ţara noastră optează pentru abonamentele corporate de zbor, o soluţie flexibilă pentru gestionarea deplasărilor angajaţilor, potrivit unui comunicat emis redacţiei de compania aeriană AnimaWings. Creşterea interesului vine în contextul triplării numărului de zboruri interne şi al introducerii de noi destinaţii internaţionale.
Datele companiei arată că majoritatea solicitărilor corporate vizează rutele interne, iar cel mai popular pachet este cel care include 100 de bilete. Potrivit AnimaWings, firmele care folosesc aceste abonamente provin din domenii precum banking, construcţii, real estate, retail & fashion şi IT&C, preferând în special zborurile care conectează Bucureştiul cu centre economice precum Cluj, Timişoara, Iaşi, Oradea şi Suceava.
„Peste 80% dintre abonamentele corporate vândute sunt pe rute interne. Acestea oferă acces la bilete cu tarife preferenţiale, flexibilitate ridicată şi posibilitatea ca mai mulţi angajaţi să utilizeze acelaşi abonament, fără taxe suplimentare pentru modificarea rezervărilor”, a declarat Marius Pandel, preşedintele AnimaWings.
Compania oferă pachete adaptate diferitelor nevoi: de la abonamente mici, de 10, 20 sau 50 de bilete, până la abonamente extinse, de 100, 250 sau 500 de bilete, destinate organizaţiilor cu deplasări frecvente. Cel mai solicitat abonament pentru zborurile interne este cel de 100 de bilete, în timp ce pentru rutele internaţionale predomină pachetul de 50 de bilete. Aproximativ 15% dintre companii aleg abonamente de volum mare, de 250-500 de bilete.
AnimaWings precizează că pachetele corporate includ servicii precum bagaj de cabină, selecţie gratuită a locurilor, check-in gratuit şi posibilitatea modificării numelui pasagerului sau a datelor de călătorie fără costuri suplimentare.
Companiile pot accesa prin aceste abonamente o reţea extinsă de destinaţii interne (Cluj, Iaşi, Timişoara, Oradea, Suceava) şi internaţionale (Istanbul, Tel Aviv, Paris, Munchen, Sofia, Dubai, Praga, Geneva).
Pe termen mediu, AnimaWings estimează că peste 30% dintre pasagerii zborurilor interne vor proveni din segmentul corporate, consolidând traficul aerian de business din ţara noastră.




















































Opinia Cititorului