Companii

15 iunie 2021
Criza sanitară - trambulina retailului online

SUPLIMENT RETAILCriza sanitară - trambulina retailului online

Emilia OlescuZiarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021

Emilia Olescu

Dacă pentru alte domenii panemia de Covid - 19 a reprezentat o frână, pentru segmentul retailului online criza sanitară a fost ca o trambulină, propulsând comerţul electronic cu circa 4-6 ani în faţă, la nivel global.

Specialiştii din domeniu ne-au spus, la unison, ca deşi digitalizarea comerţului fusese demarată, totuşi ea se afla într-o stare incipientă, iar pandemia a accelerat acest proces. Adoptarea tehnologiei şi digitalizarea proceselor operaţionale erau mai mult la nivel de deziderat şi planuri pe termen lung, decât o nevoie stringentă pentru multe dintre afacerile locale, până în momentul instalării pandemiei, fiind vorba şi de rezistenţa la schimbare, subliniază sursele citate.

Magazinele fizice au în continuare cea mai mare pondere a vânzărilor, în JYSK

SUPLIMENT RETAILMagazinele fizice au în continuare cea mai mare pondere a vânzărilor, în JYSK

Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021

(Interviu cu Alex Bratu, Country Manager JYSK România şi Bulgaria) 

Reporter: Comerţul offline s-a transformat, în mare parte, în comerţ online, în ultimul an, în contextul în care cererea s-a orientat mai mult către mediul digital, mişcare forţată de criza sanitară. Cum catalogati retailul, în general, după perioada de pandemie - drept câştigător sau drept pierzător?

Alex Bratu: Cred că depinde foarte mult de tipul de retailer. În cazul nostru, cele două luni de anul trecut în care am avut toate magazinele fizice închise, 85 la acea vreme, au fost o perioadă extrem de dificilă, cu multe temeri şi incertitudini faţă de ce urma să se întâmple. După încheierea stării de urgenţă şi redeschiderea magazinelor, clienţii noştri au revenit în magazine. Bineînţeles, ne-am adaptat situaţiei şi am implementat în magazine toate măsurile de siguranţă şi de distanţare. După redeschiderea magazinelor, vânzările au mers foarte bine, atât cele online, cât şi cele în magazinele fizice. Dovadă stă faptul că, anul trecut, am continuat să ne extindem reţeaua de magazine fizice şi am deschis 15 magazine noi. Suntem un retailer care comercializează produse pentru casă, iar în perioada de pandemie casa a fost foarte importantă pentru fiecare dentre noi. Mulţi clienţi şi-au direcţionat bugetele catre îmbunătăţirea locuinţei şi acest lucru ne-a ajutat să fim de partea câştigătoare.

Reporter: Care a fost strategia JYSK România pentru a trece mai uşor prin criză şi pentru a minimiza pierderile?

"În pandemie, clienţii şi-au investit bugetele de vacanţă în îmbunătăţirea experienţei lor de acasă"

SUPLIMENT RETAIL"În pandemie, clienţii şi-au investit bugetele de vacanţă în îmbunătăţirea experienţei lor de acasă"

Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021

(Interviu cu doamna Camelia Matei, Head of Marketing, Miele România) 

"Printre cele mai căutate produse au fost echipamentele de curăţenie şi cele de bucătărie" "Miele România şi-a continuat strategia de extindere a reţelei de magazine"

Reporter: În contextul în care criza sanitară a forţat închiderea parţială a reţelelor comerciale, mai ales pe parcursul anului trecut şi, în acelaşi timp, a orientat cererea către magazinele online, cum catalogaţi retailul după perioada de pandemie - drept câştigător sau drept pierzător?

Yuga - un concept Memento Group ce duce retailul românesc în alte dimensiuni

SUPLIMENT RETAILYuga - un concept Memento Group ce duce retailul românesc în alte dimensiuni

Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021

Reporter: De aproape jumătate de an, pe piaţa românească a apărut conceptul Yuga, realizat de Chiris­tian Tour. Ce-şi propune acest concept din segmentul retailului?

Cristian Pandel: Yuga este un concept unic pe piaţa românească. Este divizia noastră de retail şi reprezintă abordarea sănătăţi în mod holistic. Noi considerăm că la Yuga intri pe un drum şi, ca să fii sănătos, ai nişte paşi.

În primul rând ai mâncare organică, sănătoasă. Campaniile care vor începe, după ce ne-am organizat structura de magazine, vor fi de informare. Ideea este să informăm clientul care este diferenţa dintre o lămâie vopsită în galben şi pusă la microunde şi o lămâie naturală adusă din Grecia, de exemplu. Poate preţul ei nu mai este 5 lei, este 10 lei, dar mănânci sănătate.

AnuntBursa.ro
ConstructiiBursa.ro
Evenimentele BURSA
Suplimentele BURSA
Ferrari lansează astăzi o linie vestimentară

Ferrari lansează astăzi o linie vestimentară

S.B.Companii / 13 iunie 2021

Ferrari, compania italiană renumită pentru echipa sa de Formula 1 şi automobilele sport de mare putere, lansează duminică o linie vestimentară, iar două zile mai târziu va redeschide un restaurant în oraşul său de provenienţă, Maranello, într-o...

Roblox şi Twitch, acuzate că încalcă drepturile de autor

Roblox şi Twitch, acuzate că încalcă drepturile de autor

S.B.Companii / 11 iunie 2021

Un grup de editori de muzică, care îi reprezintă în special pe Ed Sheeran, Ariana Grande şi The Rolling Stones, a făcut plângere contra platformei de jocuri video Roblox pentru încălcarea drepturilor de autor şi a luat măsuri contra serviciului...

Qualinest lansează trei module de cursuri în IT

Qualinest lansează trei module de cursuri în IT

S.B.Companii / 10 iunie 2021

În contextul unei cereri tot mai ridicate pentru servicii de testare software şi pentru personal specializat, Qualinest, compania de consultanţă în domeniul testării software lansează trei module de cursuri dedicate celor care fie vor să înceapă...

Negocieri eşuate la Uzina Automecanica Moreni

Negocieri eşuate la Uzina Automecanica Moreni

George MarinescuZiarul BURSA #Companii / 10 iunie 2021

Angajaţii Uzinei Automecanica Moreni se pregătesc de proteste, chiar dacă în această perioadă compania americană Oshkosh urmează să realizeze la fabrica respectivă un hub de mentenanţă a transportoarelor folosite de forţele NATO.

<< mai multe ştiri >>
Dezbaterea BURSA “Fondul Proprietatea, încotro?”
cristim.ro
rominsolv.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2025
Euro (EUR)Euro5.0891
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4184
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4845
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7709
Gram de aur (XAU)Gram de aur573.6697

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
le-chateau.ro
targuldeturism.ro
cpbucharest.ro
Dosar BURSA - Crizele Apocalipsei
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo