RAPORT INTEGRAT PMI:Philip Morris International anunţă progrese în construirea unui viitor fără fum
E.OCompanii / 15 iunie 2021
E.OCompanii / 15 iunie 2021
Emilia OlescuZiarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021

Dacă pentru alte domenii panemia de Covid - 19 a reprezentat o frână, pentru segmentul retailului online criza sanitară a fost ca o trambulină, propulsând comerţul electronic cu circa 4-6 ani în faţă, la nivel global.
Specialiştii din domeniu ne-au spus, la unison, ca deşi digitalizarea comerţului fusese demarată, totuşi ea se afla într-o stare incipientă, iar pandemia a accelerat acest proces. Adoptarea tehnologiei şi digitalizarea proceselor operaţionale erau mai mult la nivel de deziderat şi planuri pe termen lung, decât o nevoie stringentă pentru multe dintre afacerile locale, până în momentul instalării pandemiei, fiind vorba şi de rezistenţa la schimbare, subliniază sursele citate.
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Alex Bratu, Country Manager JYSK România şi Bulgaria)
Reporter: Comerţul offline s-a transformat, în mare parte, în comerţ online, în ultimul an, în contextul în care cererea s-a orientat mai mult către mediul digital, mişcare forţată de criza sanitară. Cum catalogati retailul, în general, după perioada de pandemie - drept câştigător sau drept pierzător?
Alex Bratu: Cred că depinde foarte mult de tipul de retailer. În cazul nostru, cele două luni de anul trecut în care am avut toate magazinele fizice închise, 85 la acea vreme, au fost o perioadă extrem de dificilă, cu multe temeri şi incertitudini faţă de ce urma să se întâmple. După încheierea stării de urgenţă şi redeschiderea magazinelor, clienţii noştri au revenit în magazine. Bineînţeles, ne-am adaptat situaţiei şi am implementat în magazine toate măsurile de siguranţă şi de distanţare. După redeschiderea magazinelor, vânzările au mers foarte bine, atât cele online, cât şi cele în magazinele fizice. Dovadă stă faptul că, anul trecut, am continuat să ne extindem reţeaua de magazine fizice şi am deschis 15 magazine noi. Suntem un retailer care comercializează produse pentru casă, iar în perioada de pandemie casa a fost foarte importantă pentru fiecare dentre noi. Mulţi clienţi şi-au direcţionat bugetele catre îmbunătăţirea locuinţei şi acest lucru ne-a ajutat să fim de partea câştigătoare.
Reporter: Care a fost strategia JYSK România pentru a trece mai uşor prin criză şi pentru a minimiza pierderile?
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu doamna Camelia Matei, Head of Marketing, Miele România)
• "Printre cele mai căutate produse au fost echipamentele de curăţenie şi cele de bucătărie" • "Miele România şi-a continuat strategia de extindere a reţelei de magazine"
Reporter: În contextul în care criza sanitară a forţat închiderea parţială a reţelelor comerciale, mai ales pe parcursul anului trecut şi, în acelaşi timp, a orientat cererea către magazinele online, cum catalogaţi retailul după perioada de pandemie - drept câştigător sau drept pierzător?
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
Reporter: De aproape jumătate de an, pe piaţa românească a apărut conceptul Yuga, realizat de Chiristian Tour. Ce-şi propune acest concept din segmentul retailului?
Cristian Pandel: Yuga este un concept unic pe piaţa românească. Este divizia noastră de retail şi reprezintă abordarea sănătăţi în mod holistic. Noi considerăm că la Yuga intri pe un drum şi, ca să fii sănătos, ai nişte paşi.
În primul rând ai mâncare organică, sănătoasă. Campaniile care vor începe, după ce ne-am organizat structura de magazine, vor fi de informare. Ideea este să informăm clientul care este diferenţa dintre o lămâie vopsită în galben şi pusă la microunde şi o lămâie naturală adusă din Grecia, de exemplu. Poate preţul ei nu mai este 5 lei, este 10 lei, dar mănânci sănătate.
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Adrian Pintilie, CEO şi Co-Fondator Extended)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu George Bădescu, directorul executiv al AMRCR)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
Pandemia de Covid-19 a lovit din plin şi pe neaşteptate, în urmă cu mai bine de un an, printre domeniile care s-au confruntat cu provocările crizei sanitare numărându-se piaţa retailerilor mici şi mijlocii.
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Florin Chiş, Directorul Executiv al ARMO)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Doina Vîlceanu, CMO ContentSpeed)
A.V.Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• Pandemia de Covid-19 stimulează transformarea digitală şi accelerează expansiunea comerţului electronic B2C şi B2B
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• Interviu cu domnul Cornel Morcov, Chef Commercial Officer în cadrul FAN Courier)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Robert Berza, Directorul general al Fashion Days şi Vicepreşedintele eMAG Fashion & Sport)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Dragoş Sîrbu, CEO Flanco)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Oana Diaconescu, Head of Leasing Iulius)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Valer Hancaş, Director Comunicare şi Corporate Affairs la Kaufland România)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin Romania)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Marius Barbu, Asset Director, NEPI Rockcastle)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Raffaele Balestra, CFO PENNY)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Claudiu Ilian, Director Commercial Operations în cadrul Philip Morris România)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• (Interviu cu Bogdan Cârlan, Country Business Development Manager, UPS România)
Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
• "Simţim prezenţa consumatorilor interesaţi de produse de lux şi de produse fabricate local" • Coşul mediu de cumpărături, în creştere cu 9%
O.D.Ziarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
Infractorii cibernetici sunt neobosiţi. Un nou tip de atac a fost descoperit de autorităţi.
A consemnat Emilia OlescuZiarul BURSA #Companii / 15 iunie 2021
(Interviu cu Liviu Muşat, directorul general al Agenţiei de Dezvoltare Regională Sud Muntenia)
A consemnat Adelina ToaderZiarul BURSA #Companii / 14 iunie 2021
S.B.Companii / 13 iunie 2021
S.B.Companii / 11 iunie 2021
S.B.Companii / 11 iunie 2021
M.G.Ziarul BURSA #Companii / 11 iunie 2021
• Vodafone a lansat şi V-Hub, o platformă de consultanţă dedicată IMM-urilor care vor să intre pe piaţa e-commerce
S.B.Companii / 10 iunie 2021
George MarinescuZiarul BURSA #Companii / 10 iunie 2021

Emilia Olescu
MAKE
F.A.
George Marinescu
Cornel Codiţă
Octavian Dan
| 5.0891 | |
| 4.4184 | |
| 5.4845 | |
| 5.7709 | |
| 573.6697 |
convertor valutar
»=Piaţa de Capital /A. I. - 21 noiembrie
Piaţa de Capital /A.V. - 21 noiembrie
Piaţa de Capital /A. I. - 19 noiembrie
Piaţa de Capital /A.I. - 18 noiembrie
Piaţa de Capital /A.V. - 18 noiembrie