Euforia Retreat & Spa a încheiat sezonul estival cu o creştere de 30% a veniturilor faţă de întreg anul 2024 şi un grad de ocupare de peste 86%, potrivit datelor companiei. Rezervările făcute încă din iarnă şi extinderea segmentului de evenimente corporate şi private au contribuit decisiv la performanţa din 2025.
În perioada iunie-septembrie, gradul mediu de ocupare a fost de 86%, cu un vârf de 92% în lunile iulie şi august, la un tarif mediu de 1.200 de lei pe noapte. Hotelul a preluat în această vară şi sectorul de plajă din faţa unităţii, oferind turiştilor acces gratuit la şezlonguri şi umbrele.
„Sezonul estival 2025 n-a fost un sezon uşor pentru litoralul românesc, dar tocmai provocările ne-au confirmat că atunci când rămâi autentic, oamenii simt asta şi revin. Fiecare sezon e construit din poveştile celor care ne trec pragul”, a declarat Alexandra Bogatu-Pavel, fondator şi CEO al Euforia Retreat & Spa.
Oaspeţii au provenit în proporţie de 90% din România, dar unitatea a atras şi turişti din Germania, Franţa, Marea Britanie, Belgia, Elveţia, Olanda, Spania, Austria şi Norvegia.
Evenimentele, motorul creşterii în 2025
Anul 2025 a marcat o creştere cu 23% a numărului total de evenimente, ajungând la 74, şi o creştere de 36% pe segmentul privat. Evenimentele corporate - precum board meeting-uri, retreat-uri şi lansări de produse - au devenit principalul motor de dezvoltare, consolidând poziţia boutique-hotelului ca destinaţie preferată pentru companiile din România.
În ultimele luni ale anului, Euforia Retreat & Spa va organiza mai multe evenimente proprii menite să atragă turişti în extrasezon, precum Home & Heart (17-19 octombrie), Unwind & Indulge (14-16 noiembrie), Artă pe Pâine - Marea Neagră văzută de Elanul Galben (22 noiembrie) şi Tradiţie & Gust (28 noiembrie-1 decembrie), de Ziua Naţională.
Pentru anul viitor, compania estimează o creştere moderată de circa 5% şi îşi propune consolidarea serviciilor existente, alături de diversificarea portofoliului de evenimente.
Opinia Cititorului