Compania Altex a înregistrat vânzări de peste 500.000 de euro, în perioada 11-14, iunie în Timişoara, arată un comunicat transmis astăzi redacţiei.
Peste 60% din vânzări au fost înregistrate de noul magazin - primul green field din vestul ţării. Vânzările au fost completate de rezultatele magazinului Altex din centrul comercial Auchan şi de cele ale magazinului Media Galaxy din Iulius Mall.
Noul magazin Altex din Timişoara a atras peste 20.000 de timişoreni, în primul weeken de la deschidere. În perioada 11-14 iunie, ofertele i-au convins pe iubitorii de tehnologie de pe malul Begăi să achiziţioneze peste 2,500 de produse.
Cele mai vândute produse din cadrul noului magazin au fost accesoriile de bucătărie, aparatele de aer condiţionat, televizoarele, tabletele, urmate de electrocasnice. Timişorenii au investit în noile tehnologii, bonul mediu fiind în valoare de aproximativ 400 de lei. Gama variată de peste 15.000 de produse şi reducerile de până la 70% au transformat cel mai mare magazin Altex din vestul ţării în centru de atracţie. Cei 30 de specialişti Altex au stat la dispoziţia clienţilor în primul weekend de la deschidere şi i-au ghidat pentru a alege cele mai potrivite produse şi pentru a se familiariza cu cei 2.400 de metri pătraţi de inovaţii.
Noua investiţie din Timişoara s-a ridicat la 5,4 milioane de euro şi reprezintă un reper pentru segmentul electro-IT din România. Altex din Timişoara oferă spaţii de demo de peste 1.700 de metri pătraţi, de care iubitorii de tehnologie se pot bucura pentru a încerca cele mai noi produse şi cele mai inovatoare tehnologii.
Odată cu inaugurarea celui mai nou show room din Timişoara, ce a avut loc pe 11 iunie, Altex România ajunge la o reţea ce depăşeşte 75 de magazine.