PepsiCo anunţă încheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, începând cu data de 1 iulie 2015, înainte de începerea sezonului 2015-2016, arată un comunicat transmis azi redacţiei.
Principalele branduri incluse în programul de sponsorizare sunt Pepsi, Pepsi Max, Gatorade şi Lay's, iar ulterior se vor alătura programului şi brandurile Doritos, Lipton şi 7UP.
Finala Champions League este cel mai urmărit eveniment sportiv anual din lume. Finala de pe 6 iunie 2015 a fost difuzată în peste 200 de ţări, ajungând la aproximativ 400 de milioane de telespectatori, cu o audienţă live anticipată la 180 de milioane de fani. Sezonul UEFA Champions League se desfăşoară pe parcursul a 17 săptămâni, cumulând 145 de partide. În decursul unui sezon, Liga oferă mai mult de 110.000 ore de conţinut TV, iar audienţele sunt semnificative la nivel regional şi global, atingând 1,1 miliarde de telespectatori unici în toată lumea la fiecare meci transmis live.