PepsiCo devine sponsor UEFA Champions League, din sezonul 2015-2016

Marius Constantin
Companii / 9 iunie 2015

PepsiCo anunţă încheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, începând cu data de 1 iulie 2015, înainte de începerea sezonului 2015-2016, arată un comunicat transmis azi redacţiei.

Principalele branduri incluse în programul de sponsorizare sunt Pepsi, Pepsi Max, Gatorade şi Lay's, iar ulterior se vor alătura programului şi brandurile Doritos, Lipton şi 7UP.

Finala Champions League este cel mai urmărit eveniment sportiv anual din lume. Finala de pe 6 iunie 2015 a fost difuzată în peste 200 de ţări, ajungând la aproximativ 400 de milioane de telespectatori, cu o audienţă live anticipată la 180 de milioane de fani. Sezonul UEFA Champions League se desfăşoară pe parcursul a 17 săptămâni, cumulând 145 de partide. În decursul unui sezon, Liga oferă mai mult de 110.000 ore de conţinut TV, iar audienţele sunt semnificative la nivel regional şi global, atingând 1,1 miliarde de telespectatori unici în toată lumea la fiecare meci transmis live.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0703
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3542
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4394
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8582
Gram de aur (XAU)Gram de aur470.9651

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
industrylink.eu
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
targulnationalimobiliar.ro
industrylink.eu
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb