14 iulie, sărbătoarea naţională a Franţei, a fost un moment special ales pentru a marca finalizarea procesului de rebranding pentru întreaga reţea de sucursale a Crédit Agricole în Romania, arată un comunicat de presă.
Finalizarea procesului de rebranding, prin adoptarea numelui comercial şi a siglei Crédit Agricole, a avut loc la numai două săptămâni după ce Banca Naţională a României a aprobat transferul de acţiuni de la Emporiki Bank Grecia către Crédit Agricole şi la doar o lună de la anunţul de semnare a acordului între cele două bănci.
Pierre Martin, Director General, a declarat: "Ne-am dorit ca bucuria schimbării să fie împărtăşită, în egală măsură, tuturor colegilor noştri, dar şi clienţilor. Ziua Franţei este, în acest sens, cel mai bun prilej pentru a dubla simbolistica procesului de rebranding. Accesoriile de vestimentaţie care sunt purtate în aceste zile de către toţi reprezentanţii Crédit Agricole, inclusiv de către top management, reprezintă cel mai bun mod de a împărtăşi această sărbătoare cu clienţii noştri. Mai mult, aceştia pot beneficia acum de oferte speciale pentru produsele de economisire şi Pachete Premium".