Tommy Hilfiger prezintă campania ”A Hilfiger Holiday” (”O sărbătoare Hilfiger”) ce o include pe actriţa, cântăreaţa şi figura globală a stilului, JISOO, pentru a celebra cea mai aşteptată perioadă a anului, conform unui comunicat de presă al companiei.
JISOO intră în campanie purtând ţinute cu tematică de iarnă, creând stiluri confortabile, feminine, completate de strălucirea sărbătorilor.
”Sărbătorile în familia Hilfiger erau pline de agitaţia şi entuziasmul a nouă copii, mulţi oaspeţi şi jocuri fără sfârşit”, a spus Tommy Hilfiger, adăugând: ”Această campanie surprinde acelaşi sentiment. Este vorba despre a sărbători din suflet şi a-ţi aduce propriul stil şi personalitate în fiecare moment. Şi nu ar fi sărbători fără vizita unui membru foarte iubit al familiei Tommy - JISOO aduce energia iconică a culturii pop în acest moment, cu o strălucire festivă”.
Colecţia Holiday 2025 TOMMY HILFIGER reimaginează clasicele din patrimoniul american, adăugând elemente noi ţinutelor tradiţionale de sfârşit de an, fiind disponibilă online şi în magazinele fizice din România.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2024, cu o distribuţie largă în întreaga lume.















































