Aktor: Lucrările la linia Braşov-Sighişoara avansează pe 20 de fronturi

I.S.
Comunicate de presă / 21 august, 15:55

Aktor: Lucrările la linia Braşov-Sighişoara avansează pe 20 de fronturi

Proiectul de reabilitare a liniei de cale ferată Braşov-Sighişoara, subsecţiunile 1 (Braşov-Apaţa) şi 3 (Caţa-Sighişoara), continuă într-un ritm susţinut, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Cu un progres fizic general de aproape 50%, lucrările se desfăşoară simultan în peste 20 de puncte din teren, atât la infrastructura liniilor, cât şi la construcţiile majore precum podeţe, poduri, viaducte si tuneluri.

Iată câteva informaţii cheie privind lucrările în desfăşurare din iulie şi august 2025:

-Viaducte şi poduri: s-au ridicat grinzi, s-au finalizat tabliere şi s-au forat piloţi la structuri cheie precum Măieruş, (Subsecţiunea 1) şi la podurile de la km 252, 254 şi 255 în zona Beia - Archita (Subsecţiunea 3).

-Terasamente şi consolidări: au fost închise tronsoane importante pe segmentele Caţa-Beia şi Beia-Archita, unde majoritatea tronsoanelor au ajuns la nivel de PSS. La consolidări în zona Paloş şi Beia au fost finalizare ancorele si majoritatea grinzilor, şi urmează finalizarea zidurilor.

-Tuneluri: în zona Archita 1 (540 m), lucrările avansează de la ambele portaluri, fiind pregătită forarea continuă cu echipamente de forepoling şi la iesire; la Archita 2 (230 m), documentaţia revizuită este în curs de avizare.

-Lucrări de apărări de maluri: se desfăşoară ample lucrări de consolidare a albiei râului Archita, în paralel cu protejarea terasamentului feroviar.

-Podeţe : După închiderea Firului II Caţa - Beia, majoritatea lucrărilor la podeţele disponibile sunt executate sau în curs de execuţie.

Potrivit sursei, proiectul „Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov-Simeria, componentă a Coridorului Rin-Dunăre, pentru circulaţia cu viteză maximă de 160 km/h - secţiunea Braşov-Sighişoara, subsecţiunile: 1. Braşov-Apaţa şi 3. Caţa-Sighişoara” este unul dintre cele mai ambiţioase proiecte de infrastructură feroviară din România, cu o lungime totală de 85 km linie dublă electrificată, 33 poduri, 93 podeţe, 5 viaducte, 4 tuneluri, 9 staţii modernizate şi introducerea sistemului european de management al traficului ERTMS nivel 2. Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană, iar contractul a fost semnat de Compania Naţională de Căi Ferate (CFR SA) cu Asocierea RailWorks - Alstom Transport S.A. (lider), AKTOR S.A., Arcada Company S.A., Euro Construct Trading 98 S.R.L.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Aug. 2025
Euro (EUR)Euro5.0578
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3387
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3890
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8482
Gram de aur (XAU)Gram de aur466.1103

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
oaer.ro
targulnationalimobiliar.ro
romaniansecuritysummit.com
romexpo.ro
connecting.careers
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb