PwC Voice of Consumer: Consumatorii caută echilibru între sănătate şi accesibilitatea preţurilor când cumpără produse alimentare
M.P.Comunicate de presă / 11 iunie
S.B.Miscellanea / 1 iulie 2024
Trei sferturi dintre români estimează că în următoarele şase luni vor cheltui mai mult pentru alimente, îmbrăcăminte, produse de bricolaj (DIY) şi călătorii, reiese din sondajul PwC Voice of Consumer 2024 pentru România.
A consemnat Mori Savir
V.R.
A.I.
Dan Nicolaie
O.D.
O.D.
![]() | 5.0320 |
![]() | 4.3665 |
![]() | 5.3715 |
![]() | 5.9148 |
![]() | 480.7983 |
convertor valutar
»=Piaţa de Capital /A.I. - 12 iunie
Piaţa de Capital /A.V. - 12 iunie
Piaţa de Capital /A.I. - 11 iunie