Grupul de firme Agricola a înregistrat în primul trimestru al anului curent o cifră de afaceri de 117,964 milioane lei, cu 5% mai mult faţă de cifra de afaceri înregistrată în perioada similară a anului trecut (112,953 milioane lei), informează un comunicat de presă.
Agricola Internaţional, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola, în care sunt integrate lanţul de producţie al cărnii de pasăre, reţeaua proprie de magazine şi operatorul logistic, a înregistrat în primele 3 luni o creştere a cifrei de afaceri cu 11%, ajungând în prezent la circa 79,625 milioane lei (de la 71,742 milioane lei anul trecut).
"Deşi debutul acestui an a fost marcat de discuţii aprinse referitoare la carne şi produsele din carne, vânzările de carne de pui au crescut 8% în volum, în primele trei luni, comparativ cu perioada similară din 2012, iar în valoare cu 24%, parţial din creşterea cu puţin peste 10 procente a preţului de vânzare în ultimul an calendaristic, dar mai ales datorită creşterii ponderii produselor tranşate (cu valoare mai mare) în mixul de produse comercializat şi din atingerea unei proporţii de 85% a produselor refrigerate vândute. Faţă de trimestrul IV al anului trecut, preţul mediu la carnea de pasăre este cu 4% mai mic", se precizează în comunicat.