L'Oreal România anunţă lansarea iniţiativei globale #JoinTheRefillMovement, parte a unui efort mai amplu de educare şi responsabilizare a consumatorilor în direcţia unui comportament de consum mai sustenabil, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Prin această campanie, compania încurajează publicul să aleagă variantele reîncărcabile (refill) ale produselor cosmetice, contribuind astfel la reducerea cantităţii de deşeuri de ambalaj şi la tranziţia către un model de consum circular.
Campania reuneşte branduri emblematice ale grupului - Lancôme, Kerastase, L'Oreal Professionnel şi Kiehl's - şi are ca obiectiv creşterea gradului de conştientizare privind beneficiile refolosirii ambalajelor. În colaborare cu principalii parteneri de retail, L'Oreal România urmăreşte extinderea accesului la opţiuni reîncărcabile şi crearea unui nou standard de responsabilitate în industria frumuseţii.
„Suntem mândri să reunim, în premieră globală, unele dintre cele mai îndrăgite branduri din portofoliul L'Oreal Groupe într-o iniţiativă cu un scop esenţial - încurajarea adoptării opţiunilor reîncărcabile, în sprijinul unui viitor sustenabil”, a declarat Simona Fîrtat, Corporate Affairs and Engagement Director, L'Oreal România. Aceasta a subliniat că alegerile reîncărcabile aduc beneficii multiple: un conţinut mai generos, un preţ mai accesibil şi un impact redus asupra mediului.
De exemplu, un refill de 100 ml al parfumului La Vie Est Belle Elixir economiseşte până la 73% sticlă, 66% plastic şi 61% carton faţă de două sticle individuale de 50 ml. În ultimii cinci ani, L'Oreal a crescut de 17 ori numărul opţiunilor reîncărcabile disponibile, adaptându-şi în mod semnificativ liniile de producţie la nivel global.
Potrivit datelor companiei, 78% dintre consumatori îşi doresc produse mai sustenabile, însă mulţi nu cunosc existenţa sau avantajele reale ale alternativelor refill. Campania #JoinTheRefillMovement îşi propune să reducă acest decalaj informaţional şi să faciliteze schimbarea comportamentului de consum.
Iniţiativa face parte din angajamentele asumate prin programul L'Oreal For the Future, lansat în 2020, care vizează tranziţia ecologică a companiei pe patru direcţii-cheie: combaterea schimbărilor climatice, protejarea naturii, promovarea circularităţii şi sprijinirea comunităţilor.
Opinia Cititorului