Compania Marks & Spencer anunţă că produsele cele mai vândute, din categoria pentru femei, sunt tricourile din colecţiile primăvară-vară, M&S vinde peste 31.000 de tricouri în fiecare an în România, arată un comunicat transmis astăzi redacţiei.
Totodată, Marks & Spencer, renumitul retailer din Marea Britanie, aniversează 15 ani de activitate pe piaţa din România, una dintre cele mai importante pieţe de retail fashion din regiunea Balcanilor. În prezent, reţeaua Marks & Spencer din România cuprinde un total de 6 magazine, 4 în Bucureşti, 1 în Constanţa şi 1 în Iaşi. Compania comercializează sub branduri proprii articole vestimentare şi accesorii pentru femei, bărbaţi şi copii, precum şi produse alimentare de calitate, realizate exclusiv pentru Marks & Spencer.
De-a lungul celor 15 ani de activitate în România, angajaţii M&S au oferit clienţilor un total de 12 milioane de ore de servicii. În 2015, M&S relochează două dintre magazinele sale din Bucureşti pentru a oferi clienţilor o experienţă de cumpărături mai bună în spaţii moderne şi mai mari. În urma acestor relocări, numărul de angajaţi a crescut cu 20%.
Marks & Spencer este unul dintre retailerii de top din Marea Britanie. M&S comercializează îmbrăcăminte şi produse pentru casă de înaltă calitate, precum şi produse alimentare de o calitate excepţională, iar primul magazin din România l-a deschis în anul 2000, în Bucureşti Mall.