Pluxee, alături de FoodFix lansează proiectul „Prânz la Fix”, o iniţiativă care arată cum valoarea unui tichet de masă poate fi transformată într-un prânz echilibrat şi accesibil, conform unui comunicat de presă emis redacţiei, de la care relatăm cele ce urmează.
Proiectul marchează şi introducerea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia FoodFix: plata ingredientelor necesare pregătirii meselor, pe baza reţetelor selectate din aplicaţie, cu cardul de masă Pluxee Gusto şi cumpărături de la Kaufland, livrate direct acasă, prin Wolt.
Prin acest parteneriat, utilizatorii cardurilor de masă Pluxee Gusto beneficiază nu doar de valoarea tichetelor de masă oferite de angajator pentru fiecare zi lucrătoare, ci şi de un ecosistem digital care îi ajută să îşi planifice mesele de la serviciu mai inteligent, să îşi gestioneze bugetul şi să aibă acces la ingredientele necesare prin câteva click-uri.
„Prânz la Fix” este cartea de bucate digitală care arată cum poţi găti inteligent, cu ingrediente ce se încadrează în jurul valorii maxime a unui tichet de masă.
În centrul proiectului se află cartea de bucate digitală „Prânz la Fix”, disponibilă în aplicaţia FoodFix, cu 22 de reţete necesare zilelor lucrătoare dintr-o lună, create special de Chef Cătălin Scărlătescu.
Fiecare reţetă pentru prânzul de la serviciu este construită astfel încât ingredientele să valoreze între 40 şi 50 de lei, similar cuantumului maxim al unui tichet de masă. Aplicaţia FoodFix, prin integrarea tehnologiei AI, propune reţete echilibrate, planificarea meselor, informaţii despre valorile nutritive ale ingredientelor şi preparatelor şi ghidaj pas cu pas.
Odată cu lansarea „Prânz la Fix”, FoodFix a introdus o nouă integrare în aplicaţie care permite utilizatorilor să adauge instant ingredientele reţetelor în lista de cumpărături, să trimită lista direct către Kaufland, să plătească cu cardul de masă Pluxee şi să primească livrarea prin Wolt• în cele 34 de oraşe unde serviciul este disponibil. Fluxul este simplu şi intuitiv: utilizatorul alege reţeta, adaugă ingredientele, comandă, plăteşte şi primeşte produsele acasă, putând apoi să gătească ghidat de Chef Cătălin Scărlătescu, toate acestea realizându-se rapid şi fără efort.
Gabor Olajos, Country Managing Director, Pluxee România & Bulgaria, a declarat că: „Ne dorim ca Pluxee Gusto, cardul de masă, să fie un instrument real de sprijin pentru oameni, nu doar o sumă dedicată prânzului zilnic de la serviciu. Alături de FoodFix şi partenerii noştri, arătăm cum un tichet de masă se poate transforma într-o experienţă completă: planificare, generarea listei de cumpărături, comandarea şi livrarea ingredientelor acasă şi pregătirea preparatelor în sine.”
De asemenea, Mihai Găvan, CEO, FoodFix, a mai adăugat că: „Împreună cu Pluxee, Kaufland şi Wolt, reuşim să conectăm tichetele de masă cu reţete relevante şi cu livrarea rapidă a ingredientelor. "Prânz la Fix” arată concret cum poţi mânca bine, organizat şi eficient, folosind la maximum beneficiile pe care le ai deja.”
În plus, în cadrul campaniei „Prânz la Fix”, utilizatorii cardurilor de masă Pluxee beneficiază de acces gratuit la cartea de bucate digitală „Prânz la Fix” din aplicaţia FoodFix, care include 22 de reţete pentru fiecare zi lucrătoare a unei luni, de 30 de zile gratuite de utilizare a aplicaţiei şi de o reducere de 20% la abonamentul anual FoodFix.
















































Opinia Cititorului