78% dintre români văd zilnic reclame display; Cum poţi să te asiguri că va avea efect campania ta de promovare

M.P.
Comunicate de presă / 27 mai

78% dintre români văd zilnic reclame display; Cum poţi să te asiguri că va avea efect campania ta de promovare

78% dintre români văd zilnic reclame vizuale: bannere, video, stories, dar aproape la fel de mulţi spun că le ignoră din cauza repetiţiei şi a lipsei de relevanţă. Într-o piaţă suprasaturată, o campanie de display nu mai poate miza doar pe "prezenţă", ci pe un mesaj bine plasat, bine gândit şi, mai ales, bine ţintit, conform unui comunicat transmis redacţiei.

"Într-o piaţă în care toată lumea vinde expunere, diferenţa reală o face cine te vede şi cum te ţine minte. Adevărata vizibilitate se măsoară în reacţii, nu doar în afişări. Un rate card mic poate că sună bine într-un Excel, dar nu construieşte brand", explică Alexandru Niţă, co-fondator al agenţiei Digital Atelier Studio.

România urmează accelerat trendurile globale de digitalizare. În 2025, peste 65% dintre bugetele medii şi mari merg către campanii digitale, iar media display a devenit o componentă cheie în strategii de awareness şi retargetare. Publicul interacţionează zilnic cu reclame vizuale pe cel puţin trei platforme, însă 54% dintre utilizatorii de mobile din mediul urban ignoră complet mesajele statice, dacă nu sunt personalizate sau bine încadrate în contextul în care apar.

"Sunt tendinţe validate şi la nivel global, dar încă vedem advertiseri care aleg agenţiile pe baza celui mai mic preţ per afişare. Asta poate însemna, de fapt, că plăteşti să nu fii văzut. Media display este despre poziţionare, nu doar despre prezenţă. Iar alegerea agenţiei potrivite este primul filtru care îţi determină vizibilitatea cu sens sau lipsa ei", punctează Alexandru Niţă.

Campaniile B2B care combină Google Display, LinkedIn Ads şi formate native pot genera până la 35% mai multe lead-uri calificate faţă de cele construite pe un singur canal. Însă formatul nu e totul, contează şi cum îl foloseşti, potrivit comunicatului.

"O reclamă bună nu e despre a arăta frumos în pitch, ci despre a rămâne în capul celui care o vede. Bannerele simple, cu mesaj clar şi contrast vizual, funcţionează mai bine decât cele încărcate. Pe mobil, formatul vertical este esenţial. Pe Instagram sau TikTok, primele trei secunde sunt decisive. Un video bun nu are nevoie de regie sofisticată, ci de intenţie clară şi un call to action integrat natural. Reţeta nu e despre culoarea perfectă, ci despre coerenţă, context şi empatie cu ochiul celui care vede", încheie reprezentantul Digital Atelier Studio.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
fngcimm.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

28 Mai. 2025
Euro (EUR)Euro5.0553
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4593
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3938
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0261
Gram de aur (XAU)Gram de aur476.5712

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
tibco.ro
ccib.ro
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
antiquemarket.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb