Devhd a finalizat un proiect major de transformare digitală pentru un client global din industria auto, un domeniu cu procese complexe şi cerinţe stricte de guvernanţă, conform unui comunicat de presă emis redacţiei.
Compania demonstrează astfel modul în care automatizarea integrată a proceselor IT poate genera eficienţă operaţională, trasabilitate şi conformitate în organizaţiile mari şi foarte mari.
Parte a unui proces mai îndelungat de digitalizare a unei corporaţii din industria auto cu peste 60.000 de angajaţi la nivel global, proiectul a vizat într-o primă etapă implementarea unei soluţii Employee Center care ajută angajaţii să soluţioneze singuri o mare parte dintre incidentele IT care altfel ar fi fost raportate către echipele tehnice, conform sursei menţionate.
În urma implementării Employee Center, angajaţii beneficiază de proceduri ghidate şi rezultate relevante care le permit să îşi soluţioneze problemele fără a mai fi nevoie să emită un tichet, iar tranziţia către acest model self-service aduce un avantaj major prin faptul că portalul funcţionează ca un catalog centralizat de servicii IT, automatizând cererile utilizatorilor şi asigurând trimiterea structurată şi urmărirea acestora, gestionând mai eficient fluxurile de aprobare astfel încât managerii să poată revizui şi autoriza rapid cererile şi simplificând gestionarea cererilor complexe la nivelul echipelor prin funcţiile de aprobare multiplă.
Prin consolidarea serviciilor IT într-o singură interfaţă, organizaţia a eficientizat fluxurile interne, reducând intervenţia manuală şi îmbunătăţind eficienţa generală a serviciilor.
În a doua etapă, Devhd a trecut la implementarea Automated Governance Request (AGR) - un modul care a permis gestionarea complet automatizată a solicitărilor de acces la platforma ServiceNow, a aprobărilor şi a auditului intern în multiple sisteme enterprise.
Soluţia AGR, dezvoltată împreună cu clientul, a automatizat procesarea a peste 50.000 de solicitări anual, economisind astfel peste 25.000 de ore de activitate manuală şi reducând semnificativ intervenţiile repetitive ale echipelor IT.
La nivel european, aceste proiecte se aliniază unei tendinţe puternice de accelerare a digitalizării. Conform Raportului Eurostat 2024 - Digitalisation in Europe, 74% dintre companiile din Uniunea Europeană au atins un nivel de bază de intensitate digitală, însă doar 8% utilizează tehnologii de inteligenţă artificială; doar o treime dintre IMM-uri derulează programe coerente de transformare digitală.
Astfel, aceste date confirmă necesitatea unei abordări strategice şi a parteneriatelor specializate pentru a traduce digitalizarea în rezultate de business concrete. Devhd contribuie la acest proces prin proiecte care combină expertiza tehnică, consultanţa în procese şi integrarea datelor, sprijinind companiile în trecerea de la procese fragmentate la guvernanţă digitală completă.



















































Opinia Cititorului