Tommy Hilfiger îl prezintă pe Sergio Perez (”Checo”) drept noul ambasador global al liniei de îmbrăcăminte pentru bărbaţi creată de acest brand, potrivit unui comunicat al companiei.
Anunţul marchează o nouă extindere a implicării de lungă durată a brandului în Formula 1, consolidând istoria sa de colaborare cu personalităţi influente din lumea sportului global. Fiind unul dintre cei mai legendari, iubiţi şi respectaţi piloţi de Formula 1, Sergio Perez are una dintre cele mai mari şi mai pasionate baze de fani din acest sport, aducând o influenţă culturală care completează moştenirea mărcii de a îmbina sportul cu stilul clasic american cool.
”Am susţinut libertatea piloţilor de a se exprima prin stil, iar pe măsură ce Formula 1 continuă să îmbrăţişeze moda şi divertismentul, vedetele sale au devenit cu adevărat globale”, a declarat Tommy Hilfiger, menţionând: ”Un simbol în Mexic şi un favorit al fanilor din întreaga lume, Sergio Perez inspiră tinerii cu încrederea, talentul şi personalitatea sa. El personifică viziunea noastră pentru îmbrăcămintea masculină relaxată şi atemporală”.
Parteneriatul este anunţat înaintea sezonului de curse din 2026, când Perez se va întoarce pe circuit cu echipa Cadillac Formula 1, susţinută de Tommy Hilfiger în calitate de partener oficial vestimentar. Sergio Perez afirmă: ”Tommy a adus stilul în padoc şi le-a dat piloţilor încrederea necesară pentru a arăta cine sunt în afara pistei. El a fost întotdeauna în centrul acţiunii şi sunt încântat să mă întorc pe grila de start cu brandul său alături de mine. Îi admir creativitatea şi viziunea şi sunt mândru să îl reprezint şi să fac parte din energia pe care o aduce marca lui”.
Parteneriatul consolidează poziţia brandului Tommy Hilfiger la intersecţia dintre sport, stil şi cultura contemporană. Pe măsură ce popularitatea curselor auto continuă să crească la nivel global, legătura lui Perez cu fanii mai tineri, conştienţi de stil, aduce un impuls puternic în rândul publicului din generaţia Z şi a milenialilor. Urmând paşii ambasadorilor anteriori Lewis Hamilton, Rafael Nadal şi Thierry Henry, colaborarea subliniază angajamentul continuu de a lucra cu personalităţi sportive care influenţează cultura la scară globală.
Tommy Hilfiger a avut vânzări globale de retail de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2024, cu o distribuţie largă în întreaga lume.



























































