Distribuitorul de carburanţi MOL România, parte a grupului ungar MOL, a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de circa 979 milioane euro, în urcare cu 5,1% faţă de nivelul atins în 2012, de 931 milioane euro, în principal datorită creşterii volumelor vândute, potrivit Mediafax.
Totalul vânzărilor de retail ale MOL România în 2013 în volum (inclusiv carburanţi, GPL şi lubrifianţi) a crescut cu 7%, la 503 mii tone, comparativ cu 469 mii tone în 2012. Ca structură, vânzările de motorină au fost de circa 365 mii tone, în urcare cu 8% comparativ cu 2012, în timp ce vânzările de benzină au fost de 133 mii de tone, mai mari cu 6%.
Anul trecut, compania a deschis 8 benzinării, iar de la începutul acestui an inaugurat alte 4, astfel că reţeaua de retail a ajuns în ţara noastră la 147 de staţii. Reprezentanţii sucursalei româneşti susţin că vor continua investiţiile în operaţiunile downstream, inclusiv în dezvoltarea lanţului logistic.
MOL România a raportat pentru 2013 un profit de 20,3 milioane euro, în creştere de la 17 milioane euro în 2012.
În perioada 1996-2013, firma a investit peste 400 milioane dolari în România. În acest an, investiţiile planificate vor depăşi 10 milioane euro şi vor viza în special extinderea şi consolidarea reţelei de benzinării.