Tommy Hilfiger dezvăluie campania de Toamnă 2025 ”The Hilfiger Racing Club” cu solista K-Pop JISOO, care adaugă o notă personală garderobei ”Tommy”. Bazându-se pe o tradiţie de stil american neconvenţional, campania reînvie stilul preppy printr-un amestec de nostalgie pentru sporturile cu motor de lux şi un spirit îndrăzneţ şi vibrant.
”În călătoria mea de până acum alături de Tommy, am învăţat că el te va duce în cele mai emblematice locuri, aşa că am fost încântată să păşesc în lumea sa, a sporturilor cu motor de lux”, a spus JISOO, adăugând: ”Întotdeauna am avut o pasiune personală pentru maşini, iar Tommy a reimaginat acest loc cu stilul său îndrăzneţ şi vibrant. M-am simţit confortabil şi foarte încrezătoare în ultima sa colecţie, care se joacă cu codurile clasice ale stilului preppy şi pare atât de personală, jucăuşă şi rafinată”.
Lansată global pe 26 august, campania include experienţe personalizate ale brandului, colaborări creative şi evenimente inspirate de circuitele de curse.
”Reimaginarea stilului prep a fost în centrul viziunii mele creative timp de 40 de ani”, a declarat Tommy Hilfiger, adăugând: ”De la început, am combinat stilul american clasic cu influenţe culturale vibrante şi sunt încântat să continui această tradiţie de a sparge tiparele. Acest sezon marchează începutul unui nou capitol, cu «The Hilfiger Racing Club», care deschide cea mai recentă serie de campanii şi aduce o nouă perspectivă asupra unui moment celebrat în calendarul social preppy”.
Pentru colecţia de toamnă 2025, Tommy Hilfiger se întoarce la originea brandului său din New York City pentru a găsi inspiraţie, reinterpretând codurile tradiţionale ale oraşului prin noi abordări ale stratificării şi jocului de texturi. Este o nouă interpretare a garderobei tradiţionale moderne, care răstoarnă tradiţiile preppy cu rădăcini în New York prin twist-ul Tommy.
Colecţia de toamnă 2025 este disponibilă online şi în magazinele Tommy Hilfiger din România.