Brandul italian de cosmetice Kiko Milano, reprezentat exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria şi România, anunţă deschiderea noului său pop-up store în Iulius Mall din Cluj-Napoca. Aceasta este prima locaţie Kiko Milano din afara Bucureştiului, ceea ce subliniază strategia de expansiune a brandului pe piaţa din România.
În noul magazin, clienţii pot descoperi întreaga gamă de produse Kiko Milano: make-up, îngrijire a pielii, îngrijire a părului, precum şi colecţiile ediţie limitată.
Brandul operează deja trei magazine în Bucureşti - în ParkLake Shopping Center, Mega Mall şi AFI Cotroceni. Prin această extindere, Kiko Milano aduce mai aproape de consumatorii români produsele sale pentru machiaj şi îngrijire.
Kiko Milano a fost fondată în 1997 la Milano, iar în prezent brandul are peste 1.200 de magazine, fiind disponibil în 70 de pieţe. Grupul de companii Fais operează de peste 40 de ani în sectorul comerţului cu amănuntul/cu ridicata al îmbrăcămintei, încălţămintei, accesoriilor şi magazinelor universale. A dominat piaţa greacă şi şi-a extins activităţile în Bulgaria, România şi Cipru. Activităţile sale de afaceri includ distribuirea de mărci sportive, de lux, casual şi de stil de viaţă.