BRD Groupe Societe Generale, în parteneriat cu Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor (DGEP), anunţă, într-un comunicat remis redacţiei, că a implementat un proces digital care actualizează automat datele de identitate ale clienţilor.
Sursa citată precizează:
„Noul sistem de actualizare a datelor simplifică paşii administrativi, datele de identitate fiind confirmate şi actualizate automat printr-un schimb securizat de informaţii cu DGEP. Dacă au modificări cu privire la celelalte tipuri de informaţii personale necesare în relaţia cu banca, precum sursa fondurilor, schimbarea angajatorului, scopul şi natura relaţiei de afaceri, schimbarea numărului de telefon sau a adresei de email, clienţii le vor putea realiza online (via www.brd.ro sau prin aplicaţia YouBRD) sau prin vizitarea uneia dintre sucursalele băncii.
Procesul simplifică interacţiunea cu banca, reduce semnificativ timpul petrecut în sucursale şi îmbunătăţeşte acurateţea şi securitatea datelor. De la începutul colaborării, datele tuturor clienţilor au fost reconfirmate şi au fost realizate peste 100.000 de actualizări, înlocuind aproximativ 180.000 de interacţiuni directe între bancă şi clienţi”.
„Prioritatea noastră este să facem viaţa clienţilor mai uşoară, oferindu-le modalităţi mai rapide, mai sigure şi mai comode de a-şi gestiona relaţia cu banca. Acest parteneriat cu Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor este un exemplu solid de colaborare eficientă între sectorul privat şi cel public, aducând beneficii clare clienţilor noştri şi asigurând cele mai înalte standarde de securitate şi acurateţe a datelor bancare”, a declarat Maria Rousseva, CEO, BRD Groupe Societe Generale.
Aceeaşi sursă mai menţionează:
„Răspunzând unei nevoi reale de economisire a timpului prin servicii mai simple şi mai rapide, această iniţiativă reprezintă un pas important în modernizarea relaţiei dintre clienţi, instituţiile financiare şi administraţia publică. Prin integrarea directă cu bazele de date ale DGEP, banca reduce birocraţia, aduce mai multă claritate şi siguranţă în actualizarea datelor şi contribuie la stabilirea unui nou standard de bune practici în digitalizarea sectorului bancar”.
„Colaborarea cu BRD face parte din efortul nostru de a sprijini digitalizarea serviciilor şi a facilita accesul cetăţenilor la procese mai simple şi mai sigure. Actualizarea automată a datelor de identitate ale clienţilor instituţiilor bancare este un pas important în această direcţie”, a spus Cătălin Aurel Giulescu, Director General al Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor.
Opinia Cititorului