PwC Voice of Consumer: Consumatorii caută echilibru între sănătate şi accesibilitatea preţurilor când cumpără produse alimentare
M.P.Comunicate de presă / 11 iunie
A.B.Miscellanea / 18 decembrie 2024
A consemnat Alina VasiescuZiarul BURSA #Companii / 2 august 2024
S.B.Miscellanea / 1 iulie 2024
Trei sferturi dintre români estimează că în următoarele şase luni vor cheltui mai mult pentru alimente, îmbrăcăminte, produse de bricolaj (DIY) şi călătorii, reiese din sondajul PwC Voice of Consumer 2024 pentru România.
Oana Munteanu, Sonia Bălănescu, Florina Ilie, PwC RomâniaCompanii / 4 martie 2024
George MarinescuZiarul BURSA #Companii / 10 noiembrie 2023
D.R.Miscellanea / 5 iulie 2023
Aproape jumătate (46%) dintre consumatorii din întreaga lume cred că preţurile alimentelor vor continua să crească, potrivit sondajului PwC Global Consumer Insights Pulse Survey 2023 din luna iunie.
D.R.Companii / 4 iulie 2023
O.D.Ziarul BURSA #Miscellanea / 4 aprilie 2023
V.R.Ziarul BURSA #Internaţional / 23 martie 2023
V.R.Ziarul BURSA #Macroeconomie / 20 februarie 2023
G.D.Miscellanea / 17 februarie 2023
G.D.Companii / 31 ianuarie 2023
V.G.Companii / 31 ianuarie 2023
Dinu Bumbăcea, Country Managing PartnerCompanii / 10 octombrie 2022
A consemnat Mori Savir
A.I.
Dan Nicolaie
O.D.
O.D.
Călin Rechea
![]() | 5.0320 |
![]() | 4.3665 |
![]() | 5.3715 |
![]() | 5.9148 |
![]() | 480.7983 |
convertor valutar
»=Piaţa de Capital /A.I. - 12 iunie
Piaţa de Capital /A.V. - 12 iunie
Piaţa de Capital /A.I. - 11 iunie