UPS, companie internaţională de curierat, anunţă câştiguri per acţiune diluată de 1,12 dolari în primul trimestru al anului 2015, marcând astfel o creştere de 14% comparativ cu perioada similară a anului precedent, se menţionează într-un comunicat remis redacţiei.
Veniturile totale au crescut cu 1,4% faţă de primul trimestru al anului trecut, până la 14 miliarde de dolari. Creşterea veniturilor după ajustarea diferenţelor valutare a fost de 3,6%.
Profitul operaţional pe piaţa din SUA a crescut cu 11% până la 1 miliard de dolari, rezultat la care au contribuit toate cele trei segmente de business, dar şi măsurile implementate la nivel de management pentru majorarea veniturilor şi creşterea importantă a livrărilor internaţionale.
UPS a generat un flux de numerar de 2,4 miliarde de dolari în primele trei luni ale acestui an, încheiate la 31 martie. Compania a plătit dividende de 636 milioane de dolari, în creştere cu 9% per acţiune comparativ cu anul trecut. De asemenea, compania a răscumpărat peste 6,7 milioane de acţiuni pentru suma de aproximativ 680 milioane de dolari.
Veniturile din coletele de pe piaţa din SUA au crescut cu 3,8% în primul trimestru al anului 2015, până la 8,8 milioane de dolari. Volumul zilnic de colete livrate a crescut cu 2,4%, fiind stimulat de creşterea cu 12% pe segmentul transporturilor aeriene Deferred şi cu 7% a serviciului UPS SurePost. Rata de creştere a livrărilor a încetinit, pe fondul deciziei companiei de a nu reînnoi unele contracte cu randamente scăzute.
Profitul operaţional internaţional a fost de 498 milioane de dolari, în creştere cu 14% comparativ cu primul trimestru din 2014. Veniturile internaţionale totale, în valoare de 3 miliarde de dolari, au crescut cu 2,4% dacă excludem diferenţele valutare, comparativ cu scăderea raportată de 5%.
Volumul expediţiilor la export a crescut cu 6,7%, fiind influenţat de creşterea la nivel european de 9,4%. În Europa, volumul livrărilor UPS a crescut în ultimii zece ani cu o rată anuală de aproximativ 9%.
În segmentul distribuţiei şi transportului de mărfuri cargo, veniturile au crescut cu 1,3%, până la 2,2 miliarde de dolari, cele mai bune rezultate fiind realizate de Distribuţie şi UPS Freight.
UPS (NYSE: UPS) este cea mai mare companie de curierat din lume şi unul dintre liderii mondiali în furnizarea de servicii de transport de mărfuri şi distribuţie, oferind o gamă largă de opţiuni pentru sincronizarea fluxurilor de bunuri, informaţii şi fonduri. Cu sediul central în Atlanta, SUA, UPS deserveşte peste 220 de ţări şi teritorii din întreaga lume.