Carrefour România lansează, începând cu 30 iulie, o campanie naţională de reduceri prin care oferă clienţilor cupoane valorice echivalente cu până la de trei ori valoarea TVA-ului, ca măsură de sprijin în contextul creşterii preţurilor, conform unui comunicat al companiei.
Potrivit anunţului companiei, iniţiativa se aplică pe tot parcursul lunii august şi vizează atât produse alimentare, cât şi nealimentare selectate. Reducerea se acordă sub formă de cupon care poate fi folosit ulterior în hipermarketurile şi supermarketurile Carrefour.
Pentru produsele alimentare, reducerea ajunge la 33%, echivalentul a trei ori valoarea TVA-ului de 9%, iar pentru produsele nealimentare selectate - la 42%, dublu faţă de TVA-ul standard de 19%.
„Într-un context economic tot mai dificil, ne reafirmăm angajamentul de a susţine clienţii prin soluţii concrete. Prin această iniţiativă, vrem să le oferim un sprijin real în gestionarea bugetului şi să le protejăm puterea de cumpărare”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.
Campania include reduceri săptămânale la produse esenţiale. În prima săptămână, între 30 iulie şi 5 august, promoţiile se aplică la brânză telemea, mezeluri selectate, cafea şi hrană pentru bebeluşi (cu excepţia formulelor de lapte).
Acţiunea face parte din strategia mai amplă a Carrefour de a sprijini consumatorii români în faţa presiunilor inflaţioniste, continuând iniţiative precum „Reducem preţurile” şi „Bonul de weekend”.
Opinia Cititorului