Vodafone România precizează că veniturile din servicii pentru întregul an financiar 2014/2015 au fost de 656,6 milioane de euro, în scădere cu 6,7% faţă de anul trecut, pe bază organică, arată un comunicat transmis redacţiei.
Pe de altă parte, dacă excludem impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone România, pentru întreg anul fiscal 2014/ 2015, au crescut cu 7,2%, tot pe bază organică.
Vodafone România a înregistrat un număr total de 8.651.985 clienţi la 31 martie, 2015, în creştere cu 47.416 faţă de trimestrul precedent. Din numărul total de clienţi, 8.056.278 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
ARPU mobil al Vodafone România a ajuns la 6 euro în ultimele trei luni.
De asemenea, compania anunţă că a crescut consumul de date cu 75,6% în anul fiscal încheiat la 31 martie, 2015, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
La 31 martie 2015, abonaţii serviciilor Vodafone România reprezentau 41,9% din baza de clienţi, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 58,1%. Din totalul utilizatorilor de servicii mobile, utilizatorii serviciilor pe baza de abonament au crescut cu 1,3%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Totodată, rata de penetrare a terminalelor de tip smartphone în baza de clienţi a Vodafone România a crescut, în anul fiscal 2014/2015, cu 5,7 %, comparativ cu anul trecut, iar vânzările de smartphone-uri au crescut cu 49% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone are divizii în 26 de ţări, 54 de reţele partenere în întreaga lume şi operaţiuni de broadband fix în 17 ţări. La 31 martie 2015, Vodafone avea 445,8 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 12 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.