Abonament gratuit
Videoconferinţa “Digitalizarea României şi tehnologia 5G”Videoconferinţa “Digitalizarea României şi tehnologia 5G”

Pepsi cumpără Rockstar pe 3,85 miliarde de dolari

ALINA VASIESCU
Ziarul BURSA #Internaţional /

Pepsi cumpără Rockstar pe 3,85 miliarde de dolari

Compania îşi extinde prezenţa pe segmentul băuturilor energizante 

Compania îşi extinde prezenţa pe segmentul băuturilor energizante 

PepsiCo Inc. din SUA va prelua Rockstar Energy Beverages pe 3,85 miliarde de dolari, aceasta fiind cea mai mare achiziţie a sa pe piaţa băuturilor energizante, pe care rivalul său mai mare Coca-Cola Co. s-a exptins rapid, anunţă Reuters.

PepsiCo. are o prezenţă mai mică pe piaţa menţionată prin brandurile Mountain Dew Kickstart şi Mountain Dew Game Fuel. Compania americană distribuie deja produsele Rockstar pe unele pieţe.

Pepsi a informat că acordul de preluare nu va avea impact asupra vânzărilor sau câştigurilor sale pe acţiune în 2020.

Centerview Partners LLC este consultantul financiar al PepsiCo. în aceas-tă afacere, în timp ce Gibson, Dunn & Crutcher LLP este consilierul principal.

Consultantul financiar al Rockstar este Goldman Sachs, iar King & Spalding - cel legal.

Coca-Cola, societate care deţine o participaţie la rivalul Rockstar, Monster Beverage Co., şi-a lansat la începutul acestui an propriile băuturi energizante sub brandul Coke, în Statele Unite. Anterior, compania lansase aceste produse pe pieţele europene.

Rockstar a luat fiinţă în 2001, în Las Vegas, şi se bazează pe sponsorizarea acţiunilor sportive şi a festivalurilor de muzică (ca principal mijloc de marketing).

Piaţa globală a băuturilor energizante este dominată de Red Bull din Austria.

Amintim că, luna trecută, PepsiCo a decis să cumpere brandul chinez de snacks-uri Be & Cheery de la producătorul local Haoxiangni Health Food Co., plătind în schimb 705 milioane de dolari. Atunci, producătorul american de băuturi răcoritoare şi alimente a informat că achiziţia Be & Cheery, brand care vinde diverse snacks-uri, în principal prin intermediul platformelor de e-commerce din China, reprezintă un pas important în strategia sa de a deveni cea mai mare companie orientată pe alimente şi băuturi din ţara asiatică.

Creat în 2003, brandul Be & Cheery este unul dintre cele mai importante din China, pe segmentul snacks-urilor, cu vânzări de aproape 5 miliarde de yuani (711,7 milioane de dolari) în 2019. Tranzacţia de înstrăinare a acestuia trebuie să primească aprobarea acţionarilor Haoxiangni şi a unor autorităţi de reglementare, res-pectiv să îndeplinească alte condiţii uzuale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.roConference on E-learning - Tips&Tricks
Cabinet de avocatservicii curatenie